sâmbătă, 5 ianuarie 2013

Capitolul 6 - Nimic nu a iesit cum am vrut, dar a iesit asa cum trebuie !


Capitolul 6

Lydia pov.
 
 Il vad pe Ty ca vine spre mine:
 - Lydia, putem vorbi putin ?
 - Sigur. Ce e ?
 - Caroline mi-a zis ca te impiedicasei de ceva ieri.
 - Da.
 - Si cum este ?
 - Ce ?
 - Piciorul tau. Ai spus ca te doare.
 - Aa. E bine, multumesc. Cred ca doar mi l-am luxat. Ma mai doare putin dar o sa imi treaca

 I-am zambit si am dat sa plec la mine in camera sa ma pregatesc cand i-am auzit vocea care m-a socat:

 - Minti.
 - Poftim ?
 - Ma minti si nu inteleg de ce.
 - Nu inteleg. La ce te referi ?
 - In primul rand uiti ca eu te-am luat din padure si am fost foarte atent la ce era in jurul tau. Crede-ma, nu era nici un lemn mai mare sau vreo buturuga.
 - Si in al doilea rand ? ii spun eu incercand sa par amuzata de ce zice
 - Cand te-am dus la tine in camera eu am fost acela care te-a schimbat, nu fetele.
 - Cum adica tu m-ai schimbat ?
 - Vezi ca schimbi subiectul.
 - Ty, las-o balta. Trebuie sa ma duc sa ma pregatesc.

 Am vrut sa trec pe langa el dar m-a prins de brat :

 - Ce e cu tine, Lydia ? Nu sunt agent sub acoperire. Imi poti spune.
 - Orice ar fi, e treaba mea
 - A da ? Dar nu a fost si treaba mea cand am venit si te-am luat de acolo .
 - Pai poate trebuia sa ma lasi acolo

 Cand a auzit asta s-a incruntat. Am trecut repede pe langa el si am intrat in camera.

 
  

Flashback

 - Lydia, ai mai slabit. Cam mult. Te simti bine ? imi spuse Caroline ingrijorata
 - Da, sunt bine, doar ca nu am mancat prea mult
 - Am cam ramas fara lemne, am duc sa il rog pe Jake sa mai aduca.
 - Nu, lasa. Ma duc eu
 - Singura ?
 - Da...am nevoie de o plimbare
 - Ok, striga daca e ceva si ia telefonul cu tine
 - E in buzunar

Doamne, ce intuneric e in padurea asta. Caut leme mai repede si plec de aici. Ma simt cam slabita, ma ia ameteala si...cad.Vreau sa ma ridic, dar imi simt corpul greu si...cred ca m-am ranit la mana. La dracu cu crengile astea. Imi scot incet telefonul si o sun pe Caroline:

- Lydia, ai gasit lemne ?
- Caroline, m-am impiedicat de un lemn si m-am ranit la mana...cred ca mi-am luxat piciorul.
- God, stai acolo. Ii chem pe baieti acum.

End flashback

Ty pov.

 Ce naiba e cu ea. Era clar ca lesinase. Era foarte ametita cand am luat-o de acolo. Inteleg ca ii place sa tina garda sus in preaja mea,dar eu am luat-o de acolo. O sa descopar eu ce e cu ea.
Am coborat la parter si l-am vazut pe Josh.

 - Hei, a inceput sa ploua. Noi mergem sa luam niste sticks-uri ceva si venim sa ne uitam la un film. Vii ?
 - Nu am chef. Scuze
 - S-a intamplat ceva ?
 - Nu. Nimic
 - Auzi ?
 - Ce e ? ma uit la el mirat
 - Stii cumva ? Lydia ma palce sau ceva ? Chiar e super tipa (imi venea sa ii dau un pumn in fata)
 - Eu si Lydia nu suntem in relatii prea bune. Daca vrei sa afli du-te si intreab-o
 - Ok

M-am dus in camera, am scos o tigara din geaca si m-am dus la geam. Am nevoie de aer.Deodata vad ca usa camerei mele se deschide. Credeam ca au plecat toti. O vad pe Lydia stand in fata mea cu o expresie din care nu puteam deduce ce simte



 - Fumezi ?
 - Uneori. Nu ai plecat cu restul ?
 - Nu. E prea frig.

Vad cum imi vibreaza telefonul. Era Brooke :

 - Da. Ty, noi am gasit un local misto si o sa stam ceva...ceva mai mult. Poate chiar dimineata.E ok ?
 - Da, e totul ok. Distrati-va
 - Ce este ? ma intreaba curioasa
 - Au gasit un loc misto. O sa vina dimineata
 - A. Ok

Lydia pov.

Il vad cum se uita la mine intrebator:

 - Deci ?
 - Deci ce ?
 - Lydia, esti in camera mea. Deci ?
 - Nu are rost sa zic ca nu mint pentru ca stii deja ca nu e adevarat, dar ceea ce e adevarat e ca nu vreau sa te bagi in asta. Orice ar fi, e problema mea
 - De ce ?
 - Pentru ca nu e treaba ta. Esti un strain pentru mine. Abia te-am cunoscut, am tipat eu la el desi stiam ca o sa regret imediat pentru ca il vad cum vine spre mine nervos
 - De ce sunt un strain Lydia ? Ha ? De ce ? La dracu, puteai sa ramai, puteai sa spui ceva. Puteai sa spui ca vrei sa te astept. O faceam si pe asta
 - Nu am putut ramane ! am tipat eu
 - De ce ? Cariera ta pretioasa ? Ce ai facut in 4 luni, ai umplut scene ?
 - Am fost in spital ! Am zis eu fara sa ma gandesc

Il vad cum se uita socat si vine spre mine dar eu fug Imi iau geaca si ies afara, desigur, cu el dupa mine

 - Lydia, nu mai fugi !

 Fugeam cat ma tineau picoarele. Cum am putut sa ii spun ? De ce i-am zis ? Ce ii zic acum ? Il simt cum vine in spatele meu. Nu mai am putere sa alerg asa ca il simt ca ma prinde de brat si ma intoarce spre el

 - Lydia ! Cum adica in spital. Raspunde! se vedea ingrijorarea din ochii lui
 - Ty, te rog
 - La dracu, Lydia, nu te mai ascunde de mine
 - Am de mult caderile astea de calciu. A trebuit sa ma internez pentru niste analize mai complexe si un tratament mai bun. Nu e foarte grav, dar nu am zis nimanui pentru ca nu voiam sa se uite la mine ca la o bolnava
 - Lydia ! se apropie el de mine luandu-mi fata in maini. Sa nu mai ascunzi asa ceva de nimeni, de mine mai ales. Doamne, daca stiam veneam cu tine. Eram acolo. M-ai lasat sa cred ca un prost ca te gandeai doar la cariera ta
 - Nu stiam cat de grava e situatia. Nu voiam sa ma atasez de tine...sau tu de mine...
 - Imi pare rau, imi pare rau, imi spuse el mie luandu-ma in brate
 - Si mie imi pare rau. Iarta-ma
 - Este ok. Important e ca totul e bine. Te pot intreba ceva ?
 - Sigur
 - Iti place de Josh ?
 - Draguta intrebare avand in vedere ca tu esti cel cu care am un moment romantic in ploaie



2 comentarii:

  1. awwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwww<3<3<3 ce moment!!!

    RăspundețiȘtergere
  2. Ce dor mi-a fost de Lydia si Ty!!!!!!!!!!
    Ma bucur c-ai postat!:)
    Si ce moment....!Of,si Lydia sper sa fie ok,si sa nu se mai simta rau.

    Bafta in continuare si La Multi Ani!!! - cam intarziat cei drept:))

    Love you:*:*:*

    Miss Salvatore

    RăspundețiȘtergere